Sittvagn


Igår såg vi Robinson och markus zappade mellan hockeyn i pauserna. När Robinson var slut tog jag fram min bok och låg och läste till halv 11. Då gick vi i säng. Idag vaknade lillplutten 08.40, vi steg upp och lämnade pappa kvar i sängen. När pappa klev upp gjorde vi oss i ordning och åt frukost. Sen var det dags för Leos lunch.. Fast han totalvägrade. Nix, han skulle minsann inte äta potatis.. och inte fruktpuré heller. Konstigt hur han vissa dagar slevar (okej, JAG slevar men han gapar) i sig medan andra dagar totalvägra. Fick iaf i han lite mellis efter promenaden. Men annars är det bara mammas matkällor som dugit!
Nåja, efter den misslyckade lunchen så tog vi en promenad. Så M var och hämtade ner sittdelen till vagnen. Vi testade om han kunde sitta i den och det kunde han, och som han trivdes med att sitta i vagnen och kunna se. Vi gick runt stan, sen gick vi genom stan. Var tänkt att vi skulle hitta nå solglajjor till Leo fast allt var ju stängt.

Nä, nu kallar tvätten. Den sista tumlarn ska slås igång. Sen ska jag ta och lägga mig på soffan och läsa några kapitel ur min bok och äta lite chips och dipp.

Ha en trevlig Söndagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0