skitunge


Jag slumrade till en stund under Leos vila. Sen steg vi upp och åt mellis. Sen stormade vi sovrummet och väckte herrn i huset som har fått en rejäääääl sovmorgon. Dock har han inte skymtats än. Hör bara lite grymtningar från sovrummet. Leo sitter i sin gåstol i köket och bajsar. Han brukar för det mesta (när det är möjligt) att gå undan och uträtta sina behov lite i det privata. Han är allt bra söt!

Nu kom lillkillen fram, bajslukten slog emot mig och han börjar bli lite kinkig. Förmodligen så har han bajsat klart och vill ha en nu blöja!

Bye

Kommentarer
Postat av: mia

hehe..jag vet..Går som segt det där. :) Har faktiskt funderat på att ta upp det här med bloggandet igen..måste bara komma igång nån gång..Hade vart kul att ha det som en dagbok nu när jag är gravid också. :)Jo, det går framåt i huset, har lyckats få någorlunda ordning nu iaf. :) Och så har vi gjort en liten altan på baksidan också . :) härligt att kunna sitta ute..Hur går det med hussökandet för er då? :) Jag är bara ledig fredag den här veckan..Men jobbar bara 10,30-14,30 på söndag..vad har ni för er då? Vi kanske hade kunnat hitta på nåt då? :) laga nå mat kankse? :)

2009-05-06 @ 20:02:46
URL: http://mida.blogg.se/
Postat av: mia

Skickade ett inlägg nyss till dig, men det verkade inte bli nåt av det, så kan hända att du får två inlägg nu. :)

Nu har jag otroligt nog uppdaterat bloggen..Ska ta tag i det här med skrivandet igen . :)

Det går framåt med huset, känns som att jag äntligen fått lite mer ordning här nu . :) Men så klart är det massor kvar också. suck..menmen..man måste ju ta allt eftersom man har tid så..nån gång blir det väl färdigt här också..hehe :) hur går det för er då med hussökandet? :)

Jag är bara ledig fredag den här veckan..Men jobbar bara 10,30-14,30 på söndag..om ni kankse vill hitta på nåt då? Kanske laga nå god mat å ha det trevligt? :)

2009-05-06 @ 20:36:38
URL: http://mida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0