Sötnosen


Idag har jag fått en låååååång sovmorgon! Leo har varit snäll i natt och sov till 08 (!) då gick pappa upp med honom och jag sov vidare till halv elva. Efter lunchen klädde vi på oss och gick ut i det härliga vädret. Vi var och lämnade tillbaka filmerna vi hyrde, småhandlade lite och hämtade ut Up&Go-paketet från Libro. På hem vägen köpte vi varsin glass som vi avnjöt i sommarvärmen. Vi har haft en mysdag! Jag har jobbat kväll och det har gått jättebra, skönt!
Imorgon åker vi mot Piteå till mamma och pappa. Där ska hela helgen spenderas ute på stugan.. Det ska bli skönt. Markus åker tillbaka imorgonkväll och går på natthelgen. Huuuuuga. Men vi ska nog överleva, även om det är tungt att lämna honom. Fast vet inte om vi setts så mycket mer även om vi varit hemma.

Nu ska vi alldeles strax gå och lägga oss. Imorgon är det markus som får ligga kvar i sängen och jag stiga upp. Laddade in nå bilder i kameran nyss och kom på mig själv med att sakna min lillplutt! Fast jag varit med honom hela dagen. Han är så otorligt fin. Våran lilla kille. Världens sötaste. Här får ni besviset.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0