syskonvagn?


Idag så inisterade markus på att vi skulle gå runt sjön. Ja, jag gillade tanken. Tills jag satte mig i soffan och insåg hur jäkla sliten jag var. Så när Leo vart tvärtrött (=tvärgrinig) tyckte jag att han borde sova på momangen. Så medan markus sövde honom somnade jag på soffan. Men så kom brevbäraren och kastade in räkningar och Leo var återigen vid liv. Så Markus i princip släpade ut mig. Jag tog på mig mina finaste och skönaste skor, mina rosa foppatofflor och mitt allra buttraste humör. Det var en helvetestur. Jag insisterade på att vi måste investera i en ståbärda eller en syskonvagn om han vill ha sällskap i fortsättningen. Jag avvaktar, iaf till Leo har lärt sig gå.. Så vi kan byta plats när jag är trött i benen. När vi äntligen nådde hemmet så hade jag en konstig, obehaglig pulserande känsla i benen. Men dom tog mig ända inni soffan. Där parkerade jag mig tills vi fick middagsbesök av familjen Björnfot/Larsson.


Nu sitter jag här framför datorn och är lite bitter över att det tydligen bara är jag som har ett väldigt innehållslöst liv som har tid att blogga. 1 nytt inlägg på blogglovin. Vad är det här? Jag måste skaffa mig en hobby, dvs en som inte innefattar att läsa andras bloggar. Nu ska jag däremot förflytta min nätta (HAHA) bakdel till sängen istället. Imorgon väntar en sovmorgon.. Jamen fyfan vad lovely. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0