trist


Idag har flitets lampa lyst över Östramalmgatan, eller nä. Där ljög jag. För de lös minsann bara över mig. Leo har haft ÄNNU en besvärlig natt då han vaknar stup i kvarten. Sen bestämde han att det var morgon kring 05. Idag fick han gå upp med far sin, jag halvsov vidare till 10.
Efter jag fått i mig frulle så tog jag tag i städningen och bokade tvättstugan. Nu har vi ett skinande rent hem och en tom tvättkorg. Ack så skönt att ha det gjort! Eftersom jag varit så gudomligt duktig så gjorde jag en kladdkaka som belöning. Nu ska jag trycka en sista bit, sätta in en prilla och vänta på den sista tvätten att bli torr. Sen ska jag krypa ner i sängen!!
De´t är ju trots allt min uppstigning imorgon.
Imorgon ska vi och hämta ut ett paket sen borde vi åka förbi affärn och fylla upp matförrådet.

Markus går på natthelg på fredag klockan 21-06. Lördag och Söndag 18-06. Med andra ord ser vi inte mcket av han ihelgen.. trist! Därför funderar jag på om jag och Leo packar väskan och åker och hälsar på mormor och morfar. Det var ju trots allt ett tag sen vi träffade dom... Om vi är välkomna då vill säga :-) Måste ringa och höra om dom har några planer..

Nu ska jag plöja igenom några bloggar och uppdatera mig om det senaste. Har ni förresten hittat till Katrin? Jag gillar henne, hon är fan skön. På ett härligt lite elakt bittersweet sätt.
Ni hittar henne på www.finest.se/katrin Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0