Utkast: Då var ...


Då var det kväll igen. Sen sist så har vi hunnit bada leo, efter hans lilla bajspartaj. Jag varken överdriver eller skämtar när jag säger att han hade bajs upp till armhålorna. Anade missråd när jag tog upp han ur stolen och hans vita (tröj)rygg inte längre var så vit och kändes kladdig. Nåja, det hela slutade iaf bra. Leo fick hoppa i plurret. Och SOM han älskar att bada numera. Jätte spännande att stänka ner, kånka runt, och plaska i badet. Mamma var minst lika blöt efter badstunden. Dessutom är han så besvärlig att hålla i, han kastar sig.. Dessutom är han ju hal som en ål av all olja.

Det blev ärtsoppa och plättar till middag. Leo gick i säng redan 18.30 idag och somnade på momangen. Idag har jag bara ammat honom en gång när han var lite små ledsen (och för att tömma tillgångarna) och före läggdags. Han har ätit jätte duktig idag. Vi hoppas på samma lycka imorgon när jag är på jobbet. Ska in och jobba 11-15. Så M får snällt stiga upp och roa sin son fast han går natt. Fast direkt jag kommer hem får han gå och sova igen, såklart.

Jag har en fruktansvärd huvudvärk och är trött som en annan dåre, så jag ska faktiskt lägga mig i sängen och se (somna till) tv.

God natt mer er.

Kommentarer
Postat av: Milo

Nä den där banangröten smakar inte bra, inte smakar den då banan precis! Havannah älskade mosad banan i gröten, det tyckte hon var supergott!



Vi är sjuka nu jag och barnen, förkylda och hostiga. Två veckor har vi varit såhär, till och från. Jobbiga nätter med andra ord!



Hur mår ni då? Hittar ni något nytt boende?

2009-05-06 @ 22:07:13
URL: http://miilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0