bombnedslag


Det blev ingen full-rulle kväll. jag kände mig totalt jäkla utpumpad. Men eftersom Leo hade endast EN blöja i sin besittning och jag var utan middag kunde jag ju inte göra annat än pallra mig ut genom dörren. Det är inte speciellt långt till affären, men just igår kändes vägen oändlig. Fötterna värkte, skavsår (jag MÅSTE ha fått större fossingar), Leo tjorvade, bökade, krälade och vände sig i vagnen. På hem vägen somnade han de sista 4 minuterna..

Leo var inte alls speciellt arbetsvillig igår. Det fortsatte hela kvällen och även hela natten. Kan säga att jag var gode utpumpad när Leo bestämde sig för att det var uppstigning strax efter 06. Men det är helt enkelt bara att gilla läget! Nu ligger han och sover, så jag ska passa på att göra mig klar. Eftersom jag somnade med blött hår igår finns det inget annat alternativ än att tvätta håret igen.
Vi ska infinna oss på bvc för 5-månaderskontroll och få sprutor 10.30. Idag kommer Erotica hit och hälsar på, skoj!!

Igårkväll fick jag ett spontanbesök av Cattis, så jag hann aldrig städa. Utan jag kunde lugnt lägga städningen åt sidan utan dåligt samvete. Cattis for hem kring 11 och jag var på väg i säng då jag kom på mig. FAN. Jag har återigen glömt tvätten. Hann iaf tvätta två maskiner,varav en blev tummlad innan jag fick blackout. Den andra maskinen hänger på tork runtom i hela lägenheten.

Vi får väl se om jag hinner städa senare, det ser verkligen ut som ett sant bombnedslag här hemma och dammet är ett faktum.


Nä. Dags att slita sig så vi slipper stressa. Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0