mvg


Jag fick stående ovationer idag hos tandläkaren. Jag slapp en timmes tjat och predikan om snus och hur illa det är. Idag möttes jag av "Inga sjukdomar eller något annat, bara lite snus.Det är ju superbra" Tror dock hon refererade till att jag var frisk.. Men hur som helst. Inga hål. Hon tyckte också att jag hade tänder av stål. Så jag slapp borren. Dessutom fick jag binda om abonnemanget och jag betalar nu bara 360kr/år. Och får en kallelse om 1,5 år. Perfekt!

När jag kom hem hade Markus slitit fram en köttgrill (som vi aldrig nånsin använt) och höll på att grilla mackor. Och den gick likabra att använda som mackgrill. På ett tag ska vi ut och gå.. Runt sjön en sväng. Frullen ska bara få sjunka och Leo leka av sig lite.

Ikväll ska vi nog kanske grilla med Geka, Robba och Alfie. Ut i solen!!!!! BYE

Kommentarer
Postat av: Lea

jag borde verkligen ta mig till tandläkaren, har sjuälv aldrig haft hål;) dock gnisslar jag ner tänderna;P

Jo visst är hon det!=) hehe

2009-05-18 @ 15:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0