Barnfritt

Igår hann vi med en shoppingrunda där det inhandlades födelsepresenter till lilleman. Vi beställde nya luckor till tv-bänken och köpte en krok till hallen. När vi kom hem fick Leo öppna alla presenter... haha. Nåja, han kommer ju ändå få så mycket när han fyller år iaf.

Igår hade Markus firmafest och Leo övernattade hos mormor och morfar. Det var nästan skrämmande tyst och lungt när jag klev genom dörren efter kvällens jobb.
Så jag ringde hit Cattis och Camilla på en kvällsssurr. När dom åkt korkade jag upp vinflaskan och drack lite rödtjut framför skärptv. Det var mysigt!

Jag lovade mig själv, och många andra, att jag skulle åka iväg och träna nu direkt på morgonen. Istället låg jag och läste tidningen och åt chips och choklad. Haha..
Har precis duschat, ska sparka liv i festprissen. Sen ska vi åka till pite och hämta hem våran grabb!! Sen står storhandling och tacos på kvällens schema. Familjemys!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Ja jag väntade o väntade på att du skulle höra av dig, men ingen Lina! ;-) Och jag sa ju att det kommer sluta med att du myser ner frammför tven med chips ist för träning.. men det kan man unna sig! ;-)



När behagade din karl sig att komma hem? min var då ute lååångt efter läggdags, haha.. Puss

2009-11-28 @ 18:36:06
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0