Fix och trix


Imorse kom mamma och pappa hit och hjälpte oss att rensa och ställa i ordning förrådet. Så äntligen är där ordning och reda. Vårat förråd ser nu ut som just ett förråd och inte ett soprum. Allt krimskrams, skärp, skrot och annat skit står redo att förflyttas från förrådet till tippen. Kanske överraskar min karl mig och fixar det imorgon när jag är på jobbet? Hoppas kan man ju alltid. Och tack än en gång för all hjälp mamma och pappa!!

Mormor och morfar hade även med sig en tidig födelsedagspresent åt prinsen, nämligen en svart dunjacka. Vet ni hur söt Leo är när han traskar omkring i denna? Det är så man smälter!!



Det har varit en jobbig natt. Leo vaknade, klarvaken (igen!) vid halv 1 i natt. Vägrade somna om. Efter många om och men somnade han efter en vällingflaska. Även om det inte var min natt så vaknar man ju ändå när han skriker, gormar och gnäller. I natt hoppas jag på en bra natt och att jag vaknar utvilad.

Nu ska jag gå och borsta gaddarna och tvätta bort sminket och lösa korsord till jag stupar. Jobbdag imorgon, 11-19. God natt.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Men jisses villken fin jacka! Kan tänka mig att han är gudomligt söt i den :-) Synd att du jobbar idag :( Jag var Lina sjuk!!! Puss

2009-11-15 @ 07:51:42
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jag önskar gärna en bild på charmtrollet i ny jackan :)

2009-11-15 @ 17:16:15
URL: http://emmaalundqvist.blogg.se/
Postat av: emma

Jag har uppdaterat bloggen nu :P Ja han får bli frisk först :)

2009-11-17 @ 14:19:11
URL: http://emmaalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0