Gå-träning


Igår kom långväga gäster, farmor och Ari kom från finland. Dom hade med sig en present åt lilleman, nämligen ett par kouma skor. Dom var skit fina! Leo fick stanna uppe extra länge för att få rås om av farmor och Ari!
Jag själv kom inte hem förrän vid halv elva, jobbade stängning och tog bussen hem.
Klockan var nog närmare 01 innan vi kom i säng och morgonen började 06.40 i vanlig ordning. Leo fick komma över till våran säng och vi låg kvar till halv åtta innan hela familjen steg upp.
Imorse testade vi skorna på Leo och dom satt perfekt! I början tyckte han det var lite konstigt att gå med skorna och ville hålla i sig i något, men efter ett tag så traskade han runt själv.

Nu ligger Leo och sover, pappan ligger och vilar på soffan och jag ska passa på att göra mig klar för jobbet så jag hinner mysa och umgås med familjen och gästerna innan jag måste åka i väg till jobbet.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0