Leo's


Samma sekund Leo sugit i sig vällingen i gårkväll förstod jag att det skulle bli en jobbig natt. Mycket riktigt.
Han vaknade vid 20, helt hysterisk. Några pruttar och rapar senare så lugnade han ner sig. Och efter ett bajskalas var han redo att gå och lägga sig igen.
Efter att ha skrikit och gråtit som besatt i närmare en timme så var han rätt snorig. Detta har stört hela nattsömnen. Vid halv två, när jag hade varit upp miljontals gånger, fick han komma över till våran säng.
Imorse vaknade jag av att sovrumsdörren stor vid öppen och jag hörde små tassande steg i köket. Så jag klev upp och gjorde välling sen somnade vi om igen. Nästa gång jag vaknade var Leo inte heller i sängen utan han var i fullfärd med att sitta och leka på golvet. Sen har han sprungit upp och ner i soffan halva dagen. Han har med andra ord blivit ganska bra på att gå ner med rumpan först! :-)

Nåja, efter lunch åkte vi till Leo's Lekland med Stina och Tuva. Det var en riktigt hit! Barnen tyckte det var jätte kul. Dessutom var det i princip folktomt, det var vi och två andra sällskap. Dit ska vi absolut åka igen!!















Kommentarer
Postat av: Angelika

Då vill vi också följa med!!! :-D

2009-11-11 @ 22:55:19
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Stina

Ja gud så kul dom hade. Tackar för en helmysig dag! Måste ju få alla bilder på trollen!

2009-11-12 @ 10:57:34
URL: http://lillstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0