sleepless


Idag powernapade jag som sagt närmare 3 timmar. Jag har druckit oändligt med kaffe. Och har sitter jag nu och nattugglar, utkastad från sovrummet. Ja, så hemskt är det. Efter att ha legat och vridit och vänt på mig i en halvtimme tände jag lampan och tog fram korsordstidningen. Efter några minuter började min säng granne pusta, stöna, sucka och tillsist frågade jag om jag skulle gå ut och svaret var ganska givet.
Nåja, powenapen och kaffet är nog inte hela sanningen till varför jag sitter vaken. Allt för ofta så börjar jag grubbla, tänka, funder och undra som mest minuterna innan jag ska slå igen mina två blå. Det här resulterar allt för ofta i sömnlösa nätter.

Ikväll har mitt grubbleri handlat om barnvagnar. Jag har funderat om vi ska ta och snöra ut den på blocket och köpa en Emmaljunga Scooter istället. Leo behöver ju ingen liggdel, så jag kan lika gärna sälja vagnen nu, och tjäna betydligt mer på det, än om något år då Leo slutat åka vagn. För jag känner mig själv, och jag kommer vilja ha en ny till nästa (som ändå är några år bort).

Nånä, god natt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Känns skönt att veta att du har allvarliga saker att fundera på ;-) Jag är alltså inte ensam om att tycka att om att byta vagn?? Jag ångrar att jag sålde vår emmaljunga scooter så snabbt... Tänk bara på att det inte är fullt liggläge på den.

kram

2009-11-10 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0