snooze



Idag så ringde det mänskliga väckaruret just före sexsnåret. Jag var helt seriöst halvdöd. Jag kokade mig kaffe, extra starkt, riktigt äckligt, i ett desperat försök till att få upp ögonen. Niet. Det gick inte. Leo var ungefär på samma humör, så efter att vi snört igång en tvättmaskin strax efter åtta la vi oss och sov lite till. Sen vaknade vi 11. Sen har herren inte sovit något mer, han var rätt trött och hoppade i säng strax efter 18. Med andra ord kommer han vakna före fan imorgonbitti. Nåja.

Livet rullar iaf på och vi har inga som helst planer för veckan.. Som om någon är sugen att hitta på något så är det bara att hojta till!!!


Nu ska jag surfa vidare. Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Haha okej, vi TOG oss råd :-D

Jodå, i morron blir det träning! vet ej villken tid, men ska du haka på så kan du juh plinga!! =)

2009-11-09 @ 19:50:58
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Stina

Vi vill gärna hitta på nå. Är ju fortfarande rätt hostig och snorig men det smittar inte nå längre. Är ju på väg upp mot toppen igen. Dock tar jag det nog lugnt med träningen den här veckan. Men om sagt vi hittar gärna på nå på dagarna i veckan då vi ändå har så himla tråkigt då Jonas bara sover!

2009-11-09 @ 21:45:17
URL: http://lillstinas.blogg.se/
Postat av: mia

vi hittar gärna på nåt med er! :) Kanske till helgen som´vi pratade om tidigare? :) Jag börjar jobba först 13,30 på lördag så då kanske man kan vara ute om det är fint väder! Har ni införskaffat en pulka än då? :)

2009-11-10 @ 09:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0