yesterday and today

Igår hade vi fadder Emma på besök. Hon hade med sig en present åt Leo, ett par byxor och en tröja. Jättefint! Leo kommer bli bortskämd med en sådan fadder. När jag frågade varför hon hade med sig ett paket svarade hon:"Men han har ju inte fått någon present på länge!".
Vi åkte ut på Storheden och köpte en ny mobil åt mig. Det var väldigt välbehövligt efter att ha levt med en halvpajj telefon i flera veckor. Nu är jag ägare år en roooooosa samsung. Är riktigt nöjd!

Blev inringd på jobb igår, stängning. Det var bra med folk och det flöt på ganska bra, tills diskmaskinen bestämde sig för att lägga ner. Vi fick handdiska hela kvällen.. och det är en HEL del kan jag säga!
Var i säng sent igårkväll och Leo vaknade till pappas alarm 5.15. Det gjorde dock inte så mycket.. Vi drack välling och myste i soffan framför Armageddon innan vi somnade om. Resten av dagen har gått i lugnets tecken precis som planerna för kvällen är.
Nu ska jag bunkra upp med chips & dip, choklad, godis, hot rings och julmust och ladda inför Idol.

Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Angelika

Jag som sitter här ensamen skulle banne mig ha smygit hemmifrån och kommit och myst med er ist! hihi.. Ja menar barnen sover ju ändå, inte hade dom märkt att jag var borta haha! PuSs

2009-11-13 @ 22:13:59
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0