Vidoe



Jag har inte tänkt skriva något mer än att jag är för trött för att analysera dagen. Leo har varit vaken mellan 7.15-18.20, under den tiden har han sovit EN enda gång. En timme. Det har varit fullfart! Min telefon är fortfarande knasig men bruklig (förtillfället, det kan ju snabbt färändras) och satt mitt tålamod och pyske på prov allt för många gånger under dagen.

Här kommer lite blandad kompott på min solstråle. Jag hittade laddaren till lillkameran och blåste liv i den.. Upptäckte en massa unseen-fotage. Sen har vi filmat lite idag.

Med vrålåket.



Ursäkta kvallan... Det är lite mörkt. Men wahtevah.



Kommentarer
Postat av: Angelika

Ja det hade vi :)



Hmm, jag tänkte fara ikväll. För robert jobbar ju 06-15 hela veckan, och cykeln känns inte så lockande att ta.. halt och kallt!! så får fara själv ikväll ist! :)

2009-10-20 @ 10:18:04
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Stora-stora-syster

Nu har vi dragit upp tittandet på Leos you-tube-klipp, det gick hem STORT hos våra troll-ungar. De längtar verkligen tills ni ska komma och vara barnvakt!!! De vill gärna att det ska vara idag...

Pussa lille-man och hälsa karl från oss!!!



Kramisar

2009-10-20 @ 10:37:12
Postat av: Emma

Åh, han blir bara duktigare och duktigare :)

2009-10-20 @ 13:40:07
URL: http://emmaalundqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar verkligen hans glädjeskrik och lite sneda stil... :) Han är riktigt bra på att parera!! Nu är det inte länge innan vi kommer, längtar!

2009-10-20 @ 20:06:05
Postat av: Anna

Vilken kopia av Markus och Tommy men även lite Matti i Leo.

2009-10-21 @ 08:11:31
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: lea

men så kul,men han är ju stoor nu 4490 en klump;P men slå en pling då så vi får boka in en dejt:)

2009-10-21 @ 16:02:31
Postat av: lea

alltså jag kan inte fattaatt leo redan går...shiit:) men han gör det med stil;)

2009-10-21 @ 16:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0