Familjemys


Vi har haft en helt underbar helg tillsammans med en massa familjemys.
Igår slog vi på en film då Leo gott och lagt sig.. Efter halva filmen tyckte Markus att vi skulle se klart den idag och gå och lägga oss. Då var klockan 21.30.. Jag fick snällt förklara att den inte var accetabelt att sova före 22 en lördagkväll. Så vi såg klart filmen och var i säng vid 22.15 :-) Inga pensionärsvarningar här.... ha, ha.

Idag har vi bara tagit det lungt och ätit en lyxfrukost. Precis som det ska vara på helgen! Jag och Leo har badat... Nu ska Leo äta lunch och sova en stund innan vi ska åka i väg till återvinningen och sånt där trevligt söndagsnöje.

På tal om Leo Apan Lampinen så har han börjat klättra. Häromdagen satt jag i sängen och pratade med Stina i telefon när jag ser i ögonvrån hur Leo helt plötsligt kommer krypande över sängen bakom mig. Jo minsann, han kan numera klättra upp i sängen. Igår satt vi och käkade då bryter Cattis ut i världens asgarv och så ser jag hur Leo helt plötsligt sitter på "bordet" till gåstolen. Och hur fan har han kommit dit? Han var iaf i fullfärd med att klättra upp på soffans ryggstöd.
Från morgonen idag har han i princip bara gått (!). Har han tappat balnsen och satt sig på rumpan har han ställt sig upp och fortsatt gå. Kanske har det börjat släppa nu.. Han blir i varje fall bara bättre och bättre.

Nä, som sagt. Lunch står på schemat :-) Byebye

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu har han ju bara en vecka på sig att hårdträna, han känner väl av pressen... :) På tal om det har jag upptäckt att dagen vi kommer ändrar man till vintertid, detta betyder att när tåget kommer in 6.55 är klockan "egentligen" 5.55!!! Sorry!!

2009-10-18 @ 20:08:38
Postat av: mia

Men vilken mysig helg ni verkar ha haft! Det är ju så

2009-10-18 @ 21:36:41
URL: http://mida.blogg.se/
Postat av: mia

mysigt med familjemys! Det bästa myset som finns ;) synd att jag inte hann prata mer med er på maxi idag..vi får ta och ses nån dag här snart igen! kramar!

2009-10-18 @ 21:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0