försovning


Imorse vaknade jag av en lite lätt hysterisk unge och en minst sagt stressad pappa. Jag hann inte ens kolla på klockan innan markus fick ur sig att klockan passerat 06 och att en jobbarkompis ringt och väckt han. Leo han var grinig över att han blev väckt men inte upplockad. 
Så vi gjorde morgon och Leo somnade om strax efter 08.. och han sover forfarande (!). Under tiden har jag hunnit inta frukost och plöjja igenom senaste avsnitten av Grey's och DH. 

Helgen har varit bra, markus har varit långledig. Vi har hunnit möblera om i vardagrummet. Sen blev vi ett gäng här hemma som kollade hockeyn. Vi tjejer drack vin och spelade spel. Igår gick vi besök av Hanna, Patrik och lille Lucas.. och att han var söt.. och snäll. Leo hade jätteroligt. Det är så roligt att se dom leka. 

Igårkväll introducerade jag Markus för Twilight, han gillade den. Sen fortsatte vi med SATC-filmen, den fick inga stående ovationer.

Nu ska jag ta tag i dagen. BYE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0