livsglädje


Nå jå. Ligger i soffan och slösurfar och kollar på dom desperata hemmafruarna. Har ju redan tjuvkikat, så jag ser bara lite halvhjärtat.

Idag har jag storstädat hela hemmet. Mycket skönt att ha det gjort! Sen fick jag och Leo besök av Cattis, Mickis och Camilla. Vi drack kaffe och snackat dynga! Sen blev jag och Leo bortbjudna på middag hos farbror Jonny och faster Cattis. Kyckling och ris blev det, och det var super gott :-) Efter en kaffe sprang vi hem igen.. Visningen hade som vanligt gått bra och dom var SÅ intresserade. Känns som att jag hört det förr...?

Känner att entusiasmen åt livet inte riktigt vill infinna sig. Men när jag tänker efter så känns det kanske såhär varje måndag, tisdag och onsdag varannan vecka då Markus jobbar cpskiften..
Något som skulle lätta på stämningen lite och ge mig lite livglädje vore ju om mina pengar från försäkringskassan kunde hamna på mitt konto.. Så om någon vänlig själ på FK läser det här. Så ville jag gärna ha mina penkisar, pronto. Men känner jag systemet rätt så väntar jag i onödan.. Dom kommer väl in någon gång under kommande år... Nä, seriöst. Handläggningstiden är ju BARA 30 dagar. Wiiiiii

Nå, one day and night to go.. om cirka 28 timmar är Markus all my. Det ska firas med mys och skedliggande torsdag-söndag. Med avbrott för synundersökning, däckbyte och träning. Då vet ni vart ni hittar mig.

Jag hoppas min livsglädje skiner igenom och smittar ner er alla. Bye

Mammas och pappas hjärta


Kommentarer
Postat av: Lea

men du kom hit å lukta på bäbis så ska du se att livet blir lättare;)

2009-10-06 @ 22:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0