panik


Ja, herregud. Idag så åkte markus till jobbet.. Med sig i bilen hade han min plånbok. Och i takt med att snusdosan tömdes började det krypa allt närmare sovdags för Leo. What to do? Jo, man ringer sina kära, nyinflyttade grannar. Faster Cattis och farbror Jonny. Och håller tummarna att dom ska ut en sväng på schtan och kan åka förbi och köpa en snusdosa för småkronorna man har rånat spargrisen på.
Men Jonny, räddare i nöden som han är, hade en snusdosa över åt en behövande. Så jag och Leo invigde overollen och sprang snett över gatan och hämtade snusdosan. Tack, tack, tack!!

Det var Skruf, jag hade inte tagit en snus och snusfyllan var ett faktum. Det är braaaaaaaaa skit det där.

Min andra panikattack var när jag utförde "When will you get married"-testet på fejjan. För ni vet väl det, att fejjantester. Dom ljuger ALDRIG. Resultatet var den 25 november......2009. Det betyder att jag och min soon-to-be-husband har en del planering framför oss. Han tyckte dock att det var lite märkligt att vi skulle gänga oss en onsdag....... Kanske blir det en in och ut slut vigsel på stadshuset? Det återstår att se.

Näni, nu har jag ringt hjärtat och sagt godnatt, jag har duschat och rakat benen och lagt städningen på hyllan tills imorgon. Så nu ska jag gå och värma upp sängen tills jag får sällskap därikring 2 snåret. GOD NATT.

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med fejjantesterna ljuger aldrig :) fejjan is the shit :P

2009-10-06 @ 00:16:43
URL: http://emmaalundqvist.blogg.se/
Postat av: Angelika

Japps, jag kan vara sen jag också. fast det brukar hända sällan. men som sagt, det var roberts fel =P

I morgon ses vi at the gym igen i hope :)



Pussa*

2009-10-06 @ 13:44:24
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0