tillbaka



Har inte haft lust, ork, energi eller tid över till bloggandet på sistone. Jag har helt enkelt haft annat för mig.

Jag har inte varit i cybervärlden för att jag har varit på babysång, på stan och uppdaterat Leos garderob, haft tjejorna över på Mary Kay-party, sprungit på bvc, varit på gymmet, haft folk på besök...and so on.

I onsdags så kom tjejjorna över och vi hade hit Josse som höll ett föredrag om hudvårdsprodukter... vi fick även testa allt. Alla var vi nöjda och alla kom hem med en lite påse. Jag själv köpte eye make up remover, rengöring, fuktkräm och en fondation. Om ni är sugna på att ha en klass så hittar ni Josse på http://emjowa.blogg.se. Jag rekommenderar det starkt för tjejmiddagen. Tack söta Josse för en underbar kväll!! Och till tjejjorna också!!

Bvc-visiten gick bra och hon var verkligen imponerad av att Leo gick. För ja, nu går han. På heltid. Man blir så stolt!! Mammahjärtat smälter!!

Idag har vi haft över familjen Björnfot/Larsson på en fika. Sen åkte karlarna och tränade och när dom kom hem åkte jag och Geka och slet på gymmet.
Det är så roligt att se Leo och Alfred. Dom myser lite mellan varven. Men mest så jagar Leo Alfred. Alfred är ju snäppet snabbare, så Leo hamnar lite på efterkälken. Sen bjöds det på blodpudding till middag för småpojkarna, och det gick verkligen hem hos unge herr Lampinen.

Imorgon väntar jobb mellan 11-19. Ska väl faktiskt bli liiiiite roligt. Men med betoning på lite. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0