uppdatering



Nu är vi tillbaka i stan, så jag antar att det är dags för en liten uppdatering. Jag har fått lite påtryckningar om att uppdatera. So, here we go!

I fredags fick vi främmande, Angelika, Robba och Alfred var hit och uppvaktade mig i förskott eftersom dom tyvärr inte kunde komma på festen. Så jag bjöd på nybakade, goda men FULA kakor, vi drack kaffe och snackade skit. Sen fick jag en blombukett som står sig än idag (!).
Vi åkte vidare till Hampe som fyllde två år. Fikade ÄNNU mer.. Dessutom så tog Leo sina första steg under kalaset. Det var ju så turligt att både jag och Markus fick vara med och se. Han tog ett par tre steg några gånger. Han har "gått" några steg varje dag sen dess. Så här händer det grejer :-)
Efter kalasandet så blåste vi vidare till mamma och pappa. Där vi firade mig i förskott. Vi åt gott, drack gott i trevligt sällskap.
På lördag åkte vi först till stan och shoppade lite kläder åt mig som jag fick av min kära mor och far. Tack så mycket :-) När vi kom hem upptäckte jag (efter att jag slitit av prislappen) att tröjan satt väldigt dålig.. jag såg ut som en sopsäck. Såg att tröjan jag fått med hem var i storlek L. Men mamma har iaf varit och bytt den!
Efter stan begav vi oss ut till stugan, dit det kom en massa kompisar som firade kvällen med oss. Bastubad, grillning och lek stod på schemat! 

Imorse höll jag på att trilla av stolen då Leo inte vaknade förrän 08.. Dessutom såg jag att det endast var 0,5 grader ute. Vi klädde iaf på oss och gick ut. Gjorde bort massa ärenden och sen tog vi en riktigt långprommis på nära 2 timmar. När vi kom till faster Cattis blödde mina fötter... i princip. Hade tänkt åka och träna idag, men jag insåg att jag inte kan gå en meter i ett par skor. Så jag åker med Josse på torsdag istället.. Så avslutar vi med simning.

Nu ska jag börja med maten....


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur gammal är Leo nu? Vad kul att han har tagit sina första steg! :)

2009-09-29 @ 21:41:21
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Han har ju blivit stora killen! :) Och tidigt går han, vad roligt :)



Det går bra för Emil på dagis, han tycker det är superkul och vill helst inte följa med hem på dagarna, haha! ;) På jobbet går det bra, nackdelen är ju att jag enbart jobbar kvällar så den dag Patrik får jobb kommer det köra ihop sig :/ Men vi får se om det kanske löser sig iallafall :)



När ska du börja plugga/jobba igen?

2009-09-30 @ 08:56:25
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0