efterlyses


En duglig sömmerska.. med en fungerande symaskin. Mamma, känner du dig kanske manad att komma hit och hjälpa mig sy en kappa till köket av tyget jag har inhandlat. Jag får helt enkelt ta det här då du ignorerar mina sms ;-)

......Och på lördag har vi bokat bio till klockan 21, en barnförbjuden film, dvs Leo får snällt stanna hemma. Är det någon vänlig själ som i utbyte mot en karra påse och en hyrfilm vill sitta och vakta över en sovande Leo? Skicka en kommentar, ett mejl, ett sms, en röksignal, en flaskpost, etc.

Annars då, jag har städat.. Leo har stökat.
Sen kom Stina och Tuva på besök. Så lämnade Stina Tuva här och åkte och fixade i väg vagnen på bussgods. Och ja, jag står fast vid mina ord, jag ska ha minst 4 ungar ;-)
Sen kom hon tillbaka och vi snicksnackade en bra stud innan dom lämnade oss. När markus kom hem käkade vi middag sen åkte jag och tjejjorna och tränade. Det var riktigt jäkla härligt.. Det var dock lite jobbigt att träna med magknip. Men det gick.

Nu däremot ska jag ta mig i kragen och tummla den sista maskinen. Och duscha. Det behövs. Snart har jag ihjäl Markus.

Kommentarer
Postat av: Syster Anna

Jag ställer upp på alla punkter! Bara du fixar en flygbiljett så kan jag passa Leo och sy gardinen samtidigt ;-)

Detta är nackdelen med att bo så långt borta!!

2009-09-14 @ 20:38:38
Postat av: Anonym

Jag ställer upp att sy men...ska på utbildning i veckan och Åselet i helgen ska baka kan vi ta det nästa vecka?Skulle ställa upp och sköta om vi var hemma. skjut på det en vecka kan jag sköta. Kram mamma

2009-09-14 @ 20:59:52
Postat av: Angelika

Ja jag hade ju självklart ställt upp. Men eftersom att vi inte är hemma i helgen så går det sämmre.. fast å andra sidan, hade vi varit hemma så hade vi ju också varit på bio haha ;-) Åhh, jag känner träningsvärken komma. sakta men säkert, HÄRLIGT!!! hihi puss

2009-09-14 @ 21:21:39
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Stina

Jag ställer inte upp.... Hahahahaha. för jag vill se filmen! ;)

2009-09-14 @ 23:04:06
URL: http://lillstinas.blogg.se/
Postat av: Emma

hade självklart ställt upp men som sagt åker jag iväg till arjeplog så tyvärr fel helg :)

2009-09-15 @ 18:16:11
URL: http://emmaalundqvist.blogg.se/
Postat av: Josefine

antar att ni ska o se del två precis som vi :) see you there om ni får barnvakt:)

2009-09-16 @ 08:39:40
URL: http://emjowa.blogg.se/
Postat av: Lea

ja det förstår jag,v arför skulle dom sätta igång dig? ja dagarna går men nog går dom sakta nu när man bara väntar...justia du hade ju inte heller nå före..peppar peppar jag börjar se ljuset;P

2009-09-16 @ 17:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0