måsten


Herre jissanens vad jag har sovit kasst. Leo har sovit som en kratta.. vaknat några gånger. Han brukar aldrig i vanliga fall vakna för tutten, men i natt. Jo visst. Fast jag såg det komma, så jag gick och la mig i tid igår.
Så vaknar jag 05.50 av att jag själv skriker rakt ut:"MARKKKUUUUUUUUS, DU HAR FÖRSOVIIIIIIT DIG. KLOCKAN ÄR FEM I ELVA". Ja, jag väckte hela huset, inklusive Leo. Rättare sagt så skrämde jag Leo. Han var jäklat otröstlig. Så jag tog upp honom och vi gjorde morgon. Men, alltså. Så jävla typiskt.

Igår stod städning inför gårdagens visning på schemat. Sen mötte jag upp tjejjorna på gymmet och körde. Det gick sjuuuuukt bra. När vi kom hem gjorde jag kycklingsallad medan Markus la barnet. Sen ägnade vi kvällen åt mys framför tvn och Idol.

Idag måste jag ta en promenad till affärn och handla mat åt Leo, han blev försummad vid gårdagens snabbinköp. Lämna igen den sista filmen, sist jag var dit så lämnade jag igen filmerna två av tre iaf. Den tredje skivan hade jag lämnat kvar hemma i datorn... Suck. Sen ska vi få hit faster Cattis på kaffe och skvaller.
Det var väl typ det..

Nu ska jag slutföra min fotobok och skicka in för framkallning. Härligt att det ä torsdag idag, det betyder: tvmys. Bye, bye

Kommentarer
Postat av: Angelika

"fem i elva??" du menar väl fem i sex? hihi..

Stackare som sovigt dåligt :( Det har jag också gjort, men inte pga barnen. Nej nej, pga av mina ben. Har haft myror i benen alltså. usch!! bara legat och vridit och vänt på mig hela natten. värkt i dom från och till och stickits.. haha! :P det ska kännas att man lever =) Fick sova till kl 5:30 i morse även. så jag är liiite sluut nu :P PusS

2009-09-17 @ 13:19:41
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Angelika

Jaha, jag antog att Markus började jobba kl 6?! och när man då vaknar kl 5:50 så tycker jag det är att försova sig.. men då fattade jag fel :P



Nä men träningsvärken är faktiskt inte så farlig. eller nu känns den inte alls av. Men igår gjorde det ont kring axel partiet.. Men nog är det säkert stretschingens (stavar som en kratta) hjälp! :o)



Ja det ska vi. Längtar redan tills vi ska åka, hihi. Puss och ha en bra helg!! :)

2009-09-18 @ 06:59:57
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Angelika

hahahahaha NUUUU fattar jag!! ;-) Då var det fruktansvärt roligt gjort av dig. tihi...

2009-09-18 @ 08:46:23
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0