OND


Idag är jag ond.. Eller rättare sagt, ikväll är jag ond. Jag har hållt både humöret och hoppet uppe under dagen. Men nu har klockan passerat 18. Det betyder bara en sak, bad news.
Jag som hade en gnutta hopp om att vi skulle få avsluta lägenhetsprojektet idag. Men nääää.....

Sen intalade jag mig själv att min telefon inte funkade och att mäklaren råkat slarva bort markus nummer och vårat hem nummer. Och han inte kom ihåg våra efternamn eller våran adress så att han inte hunde hitta(.se) oss. Men efter att Markus slog mig en signal fick vi den teorin kraschad. Och sen insåg jag problematiken med mina andra teorier... 

Jag har ett ord för kvällen och humöret: LESS. LESS. LESS. LESS. LESS. LESS. Det var några fler. Men bara för att ni ska vara säkra på exakt vilket tillstånd jag befinner mig i fortsätter jag. KUK KUK KUK KUK. SUCK SUCK SUCK. 

Så ring mig inte. Jag kommer ändå inte svara. Skitdag. SKIT, SKIT, SKIT...... Hejdå.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

mammas teoti håller eller hur? inga såna fula ord eller......hörs mamma

2009-09-18 @ 20:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0