regn och rusk


I natt har jag gjort en tolv timmars natt. Jag vet ärligt talat inte när det hände sist, men skönt och välbehövligt var det. Leo har bökat lite, vid 12 och vid 5. Men vad gör det när han sover till nio på morgonen?
Jag själv var dödstrött när jag kom hem efter ett dubbelpass med gym och simning. Härligt var det! Markus kockade ihop lite mat, sen började vi se dokumentären om den ensamstående 14 barns mamman. Ja, jisses. Jag skulle INTE vilja ha 14 barn.. Det räcker gott och väl med 4 :-P
Iaf så orkade jag inte se klart den utan gick och la mig klokan 21.

Nä, träningsvärken dödar mig inte, som jag trodde. Och det gick skit bra på gymmet. Kul som fan var det. Så nu jävlar kör vi! Imorgon blir nästa pass.
Tack för en trevlig kväll tjejjor! :-)

Vilket trist väder... Fast jag klagar inte. Det är riktigt sitta-inne-väder. Så jag ska sätta mig och se på film och äka frulle. Ibland är det verkligen uppskattat att ha alla kanaler.. speciellt sådana här regninga dagar då det visas BRA filmer! När markus kommer hem från jobbet ska vi åka i väg och bada hela familjen, med Jonas, Stina och Tuva. Mysigt!!!


Kommentarer
Postat av: Angelika

åhh det hade varot roligt att komma med och bada med kidsen. men vi får fara en annan gång, tror alfred skulle gilla det skarpt :)

2009-09-02 @ 14:10:21
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0