sjukstuga


Nå, ett tag sedan jag uppdaterades. Hur som haver har vi hunnit vara och bada med Leo på badhuset. Han tyckte det var jätte kul och under våran stund i badet hann han svälja halva poolen. Så i duschen satt han och rapade som en annan hel karl!

Igår blev vi utkastade härifrån eftersom det var några som ville komma och kolla på lägenheten. Jag och Leo gick till parken och åt lunch sen traskade vi vidare och hälsade på faster Cattis och tog en fika. Sen kom Markus och hämtade oss och vi åkte och handlade. Efter att vi handlat släppte dom av mig på Nautilus och jag körde ett träningspass, 30 minuter på cykeln, kondition och förbränning, och andra halvan gymmade jag. Fyfan vad skönt det är. Förhoppningsvis ska jag kunna klämma in ett simpass på söndag också.
När vi lagat käk, tacos, kom Stina hit tätt följd av Hanna. Vi käkade chips och surrade bort några timmar. Jätte trevligt!

Leo är oerhört snorig och slemmig. Så igår fick vi inte i han desstomer mat då han sätter ALLT i halsen. Sen spyr han upp det i värsta slemklumpen. Till och med välling har han svårt med! Stackarns mammas lillhjärta.. Igårkväll kring tio så börade han gallskrika och när vi tog upp honom var han helt kallsvettig. Så efter alvedon, näsdroppar och en match med nässugen så somnade han om. Men då har han ju vaknat en gång i timmen och gallskrikit under hela natten tills vi gjorde morgon strax före sju. Har precis lagt han för förmiddagsluren..

Tanken var att vi skulle åka upp till byn i helgen, men jag har bestämt mig för att jag och Leo stannar i stan i varje fall. Vi får se hur pappa gör, jag förstår om han vill åka upp själv. Och jag och Leo var i så fall välkomna till mormor och morfar. Jag vill verkligen inte vara själv.. Då det värsta jag vet är när Leo sätter i halsen!

Nä, nu ska jag sätta igång en tvättmaskin. Bye bye


Kommentarer
Postat av: mia

Ser att du också har börjat träna..Guu vad duktig du är! Härligt! Själv har jag gått och blivit slö, har inte tränat nåt på hela sommaren..menmen, blir nya tag nu till hösten. :) Vi får ta och hitta på nåt snart igen! :) Hoppas leo kryar på sig! kramar!

2009-09-04 @ 09:02:19
URL: http://mida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men liten Leo! Hoppas han kryar på sig snarast, inge kul när dom är sjuka :( Ni får alltid komma och bo hos oss, pappan är ju ändå på jobbet om kvällarna :P



Vi måste ju ta en fika nån dag!! Annars så syns vi nog på Söndag ;-)



Kramar

2009-09-04 @ 11:17:13
Postat av: Angelika

Hehe, det var från mig =)

2009-09-04 @ 11:18:13
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Malla

Hej hå, ska ni flytta eller?

2009-09-05 @ 11:27:00
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Malla

Jo tack dt går bara bra med lillan :) Hon är så snäll och sover på natten så man känner sig pigg :)



Ok, ska ni/har ni köpt hus eller blir det en annan lgh? (sorry har inte hunnit läsa igenom din blogg orderntligt på ett tag!)

2009-09-05 @ 20:11:53
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0