Edward.


Vi befinner oss fortfarande i Pite och umgås med nära och kära. Imorgon kommer dock markus och hämtar hem oss.

I måndags blev det filmkväll med Linda och Emma, Twilight stod på schemat. Så jäääääääävla grym film. Hur kan jag ha missat den? Och Edward, ja herregud.. jag säger bara Edward.

Igår höll vi oss inom hemmets väggar. Så kom stora-stora-systeryster med barn på besök. Och dom lekte, Leo gjorde så gott han kunde för att hänga med storkusinerna. När dom skulle höra på musik och dansa stod han vid en stol och hoppade frenetiskt. Ja, ni vet. Han var i varje fall riktigt trött när dom åkte hem. Men envis som han är, efter sin mamma, så hörde han ju att mormor kom hem just i samma veva som han skulle sova. Det gick ju inte. Nä. Så han stannade uppe och busade med mormor istället. Det ledde då till att unge herr Lampinen va övertrött och stupade likt en tennsoldat vid 19 snåret. Så jag och Emma, som kom med helt underbart goda nybakade bullar, fick se Idol ifred. När Idol var slut så åkte jag och Emma hem till henne i hopp om att se The Ugly Truth. Det tog oss ungefär 1,5 timme att få i gång skiten.. Och vad visar det sig? Jo, att den bokstavligen suger. Så efter halva filmen tog jag svarta faran och cyklade hem och gjorde min son sällskap.
Iaf så löste emma alla hennes datorproblem, och vi fick än en gång bevisat att det kvinnliga släktet är snäppet vassare än den manliga. När det kommer till datorer iaf.

Nu har jag precis lagt min son och ska faktiskt själv också krypa ner. Man är ju inte van att vara uppe hela nätterna, dvs till 23.30. :-P Idag ska vi tvätta upp alla våra kläder, ta en promenad och gå till lekparken. Imorgon kommer  Markus och hämtar hem oss. Då har vi semestrat klart, tycker han. Då ska det städas hemma, sen ska jag i väg och träna.

God morgon!


Kommentarer
Postat av: Stina

Japps absolut! Sen har jag bestämmt mig för att teckna gymkort på nautilus... hahaha jag vet fan inte hur det stavas.. det ser jätte fel ut det där..hahahaha.. Vill ut och springa och svettas men mår fortarande inte riktigt 100% men j-la till helgen!

2009-09-09 @ 16:18:09
URL: http://lillstinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Twilight är super bra men Läs böckerna. Dom är såååå bra!

2009-09-09 @ 22:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0