Sjukstuga


Anna: Bilarna finnas att köpa på Hafva, sjukt charmiga är dom!

Vi har haft sjukstuga här hemma. Leo var väldigt grinig och kändes varm i tisdags och när jag tempade honom hade han nästan 40 graders feber. Sedan dess har tillvaron ställts upp och ner och han sover/är vaken lite här och där under dagarna. Hans matlust är lika med noll. Även om jag vet att lusten kommer tillbaka hinner man ju bli orolig. Igår när jag testat allt och bara fått kalla handen jublade jag när han slukade en rå denniskorv.
Idag är det mycket, mycket bättre och han är nästan feberfri. Han har till och med fått i sig lite mer än bara en vällingflaska.

I eftermiddag, när markus slutar jobbet, så rullar vi upp mot byn för påskfirande. Först måste vi bara fara och handla det sista. Vi måste ju ha något att fylla Leos påskägg med :-)

Glad påsk!!

Kommentarer
Postat av: Emmeli och Mio

Ah, men då har jag även varit på det nya stället :)



Jobbigt med sjukdom. Har han börjat på dagis än?



För oss blir det en lugn påsk. Vi är bortbjudna på middag, men annars tar vi dagen som den kommer. Skulle ju dock inte göra något om solen ville titta fram :) Vad ska ni hitta på?

2010-04-03 @ 08:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0