Utbyte


Jag vet inte riktigt vart jag ska börja? Jag kan kanske börja med att berätta att någon har rövat bort våran prins och ersatt honom med en riktig illbatting.
Den här illbattingen skriker rakt ut, slår sparkar och kastar sig för en sådan oväsentlig sak att man måste ha kläder på sig. Han har blivit tvärdöv och hör inte alls när mamma säger ifrån. Han gör bus exakt hela tiden. Det bästa buset är att dra alla stolar till diskbänken och klättra upp i diskhon. Det är ju inte det att han inte vet vad man inte får göra, för under busen så säger han "nejnej, ajabaja" samtidigt som han gestikulerar med pekfingret. Och han är sur, sur som en citron.
Enda gången han är glad och kontrollerbar är utomhus. Och i cykelstolen. Han älskar att sitta i cykelstolen och upptäcka världen och hälsa på varenda själ vi cyklar förbi.

Visst är han skrämmande lik våran Leo???





Markus jobbar ihelgen, 6-18. Imorgon ska jag åka på utbildning med jobbet och kommer bo borta på hotell. Vilket jag till en början tyckte var jobbigt, att jag ska bo på ett hotell när jag lika gärna kan bo hemma eftersom det är i samma stad. Men just idag, då känns det här med hotell rätt jävla bra.

Nu ska jag passa på att göra mig i ordning medan ungen sover. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: lea

passa på å njut på hotellet, våran son var även ahn borta i veckan....då tar dom knäcken på en!;P

2010-04-25 @ 11:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0