Åssit å inge

Nä fan, det här håller inte.

Jag är sjukt dålig. Jag ska sluta muttra åt att ingen uppdaterar för jag suger själv.

Hösten är här, ett faktum då termometern står på 8 grader. Markus har börjat om att jobba han också och Leoplutt har börjat på dagis. Äntligen har vi fått in lite rutiner i vardagen, vilket känns skönt men också trist. En stressig vardag med middagsplanering, hämtningar och lämningar på dagis och jobb. Nä, nog var det ganska skönt med en oplanerad vardag och ta dagen som den kom.
Här har vi stor projekt på gång, dock inget jag kommer dela med mig av. Men det kommer iaf bli en spännande höst/vinter.
Jag längtar som stryk till vi får våran riktiga lägenhet. Vårat hem. Det här känns inte alls som vårat hem utan mer som ett sjaskigt hotell. Typ. Minus frukostbuchen och städerskor. Och snabbkaffe på sängbordet.
Nå. ni fattar. Vi lever i kartonger fortfarande. Nä. Jag trivs verkligen, verkligen inte.

Annars händer det faktiskt inte så mycket i livet just nu. Imorgon och fredag innebär ledig för mig. Så imorgon åker vi mot piteå på middag. Känns skönt, för jag längtar verkligen hem. Till mamma och pappa. Jag är sjukt hemmakär. Undra om det nånsin kommer släppa? Ha, ha. Förmodligen inte.

Nu ska jag krypa ner brevid min älskade och sova. Förhoppningsvis kan den lilla ge mig lite sovmorgon imorgon. Men det vore väl att hoppas på lite för mycket. ;-)

God natt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ni får väl köpa hus lite närmare Piteå :)

2010-08-29 @ 21:56:28
URL: http://holio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0