bandidos!!


Idag har vi varit och hälsat på hos Geka och Affe. Och som dessa barn härjar. Man blir rent gråhårig. Vi försökte hålla igång konversation efter konservation. Men vi blev avbrutna hela tiden. En gång hade som fått tag i sockerskålen och delade på den. Andra gången rev dom byrån. Tredje gången pillade dom sönder ringklockan. Och fjärde gången, ja då vart det tyst. Vad upptäcker vi? Jo, att ytterdörren stod öppen och inga barn i sikte. När vi går ner för trappen står Leo med snoret rinnandes och Alfreds solglasögon upp och ner och asgarvar. Alfred han sprang i väg men kom tillbaka efter en kort stund. Det är verkligen Emil och Emil nr 2. Jag hoppas verkligen att Angelika och Robbas nya hus har en snickarboda. Men kul har dom iaf!!


Ibland känns allt väldigt hopplöst och tungt. Mina fingrar är helt skinnflådda och jag är verkligen inte peppad för jobb imorgon. Bara vetskapen om att mina händer kommer se, om möjligt, ännu mer förjävliga ut och göra så förbannat mycket mer ont.

Hepp, hepp. Nu ska jag hämta karrapåsen och njuta av lite lugn och ro.


Kommentarer
Postat av: Angelika

Tur att dom är söta, rara och goa med jämna mellan rum! ;-) Alfred är redo för en omgång till, hahaha

2010-08-29 @ 21:30:23
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se
Postat av: Angelika

Nej men inget kaffe? Hur ska du klara dig!?!?!

Alfred sitter som ett lamm i soffan och ser barnprogram just Nu. Men rymmer iväg då och då och hittar på bus ;)

2010-08-30 @ 09:05:52
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0