Bitter


Jag måste erkänna - denna måndagmorgon är jag verkligen bitterheten själv.
All jul och nyårs hets är över, och vi har återigen kastats in i den bittra verklighet vi lever i.

Igår hann jag inte annat än komma in genom dörren när jag får förklarat att biljjäveln måste in på verkstan. Den är trasig.. Motorlampan lyser, bilen luktar konstigt och låter konstigt. Nja, något i den stilen i varje fall. I ärlighetens namn slutade jag lyssna efter att Markus konstaterat att biljäveln var trasig. Jag skiter fullständigt i hur.. Jonny hade i varje fall sagt: "Jag skulle inte köra en meter med den där" Great. Verkligen. Super. Jävla. Bra.
Så liksom kommer verkligheten och biter en i arslet.

Nå, 2009 avslutades i feber och förkylning. 2010 drar igång med lite bilproblematik. Precis som det ska vara då.


Nu ska jag inta lite frukost och väcka Leo, tvinga i han lite frukost sen ska vi styra kosan mot Folktandvården. Vi får hoppas att Leo ger fan i att bita tandsköterskan. Håll tummarna!

/L


Kommentarer
Postat av: Julia

finns inge tråkigare än bilutgifter..

2010-01-04 @ 20:19:26
URL: http://holio.blogg.se/
Postat av: tess

hejsan! lite sent svar, vi får ta o fika eller nått en annan gång du är i stan :) finns inga gränser så SÖT han är!! /tessan

2010-01-04 @ 23:22:36
URL: http://tastys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0