Dagis


Då var vi inne på Leos andra, och sista inskolningvecka. I veckan är han där mellan 8.30-14.00. Igår lämnade jag honom på morgonen och traskade sedan till gymmet, det var grymt skönt! Jag väckte Markus, som hade jobbat natt och vi åkte iväg och skulle hämta hem våran kille... Men han hade minsann andra planer. För han skulle i varje fall INTE hem.
I natt har han varit rätt orolig och varit vaken mellan 3.13-4.20. Sen fick han sova med oss, och jag vaknade strax efter sju av att han låg och surrade med mig och pillade mig i munnen. Med tanke på natten så hade vi tänkt ha han hemma idag eftersom Markus ändå är ledig, men samtidigt så var han full av energi och verkade inte det minsta tagen av snorigheten så han fick åka till dagis. Och glad hade han blivit när Markus lämnade honom.

Nu måste jag däremot börja klä på mig och åka mot jobbet. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0