insikter


Idag har jag kommit fram till följande.

Jag har upptäkt tradera idag, vilka fynd man kan hitta! Jag har blivit användare och förmodligen blir jag just lite fattigare när jag har fått fart på sidan. :-) Det var dagens to-do. Nu till dagens do-not-do:

Noppa ögonbrynen när man är stressad. Imorse var jag just lite stressad och tänkte bara ansa brynen innan vi skulle åka i väg. Att jag dessutom hade en son som rev halva badrumsinredningen och en man som ville komma åt toaletten gjorde inte saken enklare. Jag gick till dagis ett halvt ögonbryn fattigare. Jag ser verkligen inte klok ut.... Även fast jag målar brynen.... Kul. Nä.

Nu ska jag faktiskt släcka ner, imorgon är det dagis halva dagen sen hem och inta lite lunch och ladda om för jobb 15-22. Sen jobbar jag kortpass på torsdag (16-19.30) sen är det helg. Fast då går markus på sin natthelg. Han går på fredag klockan 18 och går av måndagmorgon klockan 06.00.


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0