Julkrönika


Det här inlägget är helt och hållet tillägnat Leos farmor. Så titta och njut!


Jag beundrar alla fina julklappar....



......tjuvöppnar när jag tror att ingen ser (observera hans vänstra hand som är i fullfärd att slita upp paketet)



En liten pausvila... det tar på krafterna att tjuvöppna paket!



Om jag ber riktigt snällt då? Får jag öppna? Näää?



Så äntligen kommer denna efterlängtade jultomte... Så här glad blir jag då.



Jahapp, när är det min tur? Dom andra har ju redan börjat öppna.... Hallå?



Äntligen blev det min tur...



Tack, tack tomten.



Det här ser ut som en....bok..



Japp, det är med all säkerhet en bok..



Mäh! Titta.. det är ju en bok om mig!!!






Kommentarer
Postat av: Angelika

Men åhh vad söt han är lilleman!! Tror minnsan att han har samma byxor som alfred hade på Julafton? Sött är det då med hängslen! :-)



Förbannade robert som ska bort i morgon när mina favoriter tänkt komma o hälsa på :( Suck!! Jag som bara sitter hemma och ugglar nuförtiden, ja jag riktigt dör ut snart haha.. Men jo nog ska vi till tuva, men villken tid beror på herr björnfot (den äldre) om han är bakis lr ej! ;-) Vi får väl svänga in på max så jag får säga hej åt dig iaf om inte annat haha..



Tack för Uppdateringen! Även om du skrivit att det är för Farmorns skull så vet jag att du menar tant Angelika! ;-) PuSs!!

2010-01-01 @ 22:07:39
URL: http://www.CrazyAngie.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Haha så sött :)

2010-01-01 @ 23:18:56
Postat av: Malla

Å det var jag som skrev den förra kommentaren ifall det inte syntes :P

2010-01-01 @ 23:24:39
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Emma

Åh så fin han är lillen :)

2010-01-02 @ 12:50:44
URL: http://emmaalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0