Veckan


Leo har tagit en lunchvila och Markus är på garaget och kollar vad det är för fel med bilen. Jag själv sitter och njuter av lite lugn och ro såhär på morgonkvisten.
Idag var planen att ta en långpromenad tills jag upptäckte att temperaturen mäter 18minusgrader. Nej tack.
Min andra tanke var gymmet. Men då prioriterade min man bilen framför min form. Det kanske jag ska ta som en komplimang...eller? Haha

Summan av kardemumman var alltså att vi håller oss på hemmaplan idag också.... Långtråkigt!
Iaf så ser veckan ut så här
Måndag - Onsdag: Markus jobbar 13-22.
Torsdag: Jag jobbar 14-22
Fredag: Jag jobbar 12-22
Lördag - Söndag: Markus jobbar 6-18.
Det här med tid tillsammans, det är överskattat va...

Och på måndag börjar inskolningen.... spännande!!!


Nåja, nu ska jag lägga mig brevid min lillkille och sova en stund.


Kommentarer
Postat av: Malla

haha, ja va tusan, man hinner väl ses då man blir gammal!

2010-01-05 @ 16:08:29
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0