sickness


Det känns väldigt, väldigt fel att erkänna det. Skriva ut det. Men ja, nu är vi tunatattare. När vi kom hit visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. Det är verkligen ett rktigt shithole. Ha, ha, ha. Efter en massa skrubbande, lite pyntande så känns det iaf rätt beboligt.

Leo har fått sina vattkoppor. I början hade han nästan inga prickar, dom gick att räkna.. Idag när han vaknade upp var det ungefär det dubbla. Nåja, han verkar inte speciellt påverkad. Han har haft lite feber men inget värre.

Jag har feeeeeet ångest. Om 8 dagar är jag åter tillbaka i vardagenslunk med arbete. Det känns tngt att gå tillbaka efter 5,5 veckor ledighet. Nåja, det ska väl gå det också.


Nu ska jag leta vidare efter en gardinkrok (?). Jag kan slå vad om att den ligger i kartongen längst in, längst ner i förrådet. Förrådet är fyllt både till bredden och höjden. Suck!


Kommentarer
Postat av: Angelika

så du tycker vi är tunatattare? :( tur vi ska flytta då

2010-07-26 @ 20:52:40
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se
Postat av: systeryster

Kan du inte bjussa på en bild av sötnosen med sina prickar??

Sitter hemma och sörjer att Pontus inte visste tidigare att hans vandring skulle bli så lång, för hade jag fått veta det tidigare hade jag varit hos er nu... Snyft!

2010-07-27 @ 09:49:48
Postat av: Angelika

Jag hör ju att ni hamnat på heeelt fel gård, kan ju ha med den saken att göra.. Tuna är ju super fint och mysigt, iaf på den sidan av Tuna som vi bor ;-)



Vi kommer på måndag och blir några dagar. Så nog måste vi ju se till att ses nånting. vart har hela sommaren tagit vägen egentligen? :/



Packa är lite svårt att göra när jag aldrig är hemma, hehe. men bara 2 veckor kvar, sen är vi igång med det också...

2010-07-30 @ 12:39:40
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se
Postat av: Angelika

Jo jag vet att det inte är det haha.. ;-)

2010-08-03 @ 10:15:18
URL: http://wwwcrazyangie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0