Feber


Leo har feber så jag ska vadda halv dagen sen åker jag och jobbar lite middag. Känns skönt att inte tappa allt för många timmar...
Misstänker att febern beror på vaccinet han tog för inte så länge sedan. Man kunde visst få hög feber, vilket han har. Dessutom är han trött. Jätte trött. Och äter knappt något. Imorse fick han iaf i sig vällingen!
Lite trist att han missade sin sista dag på dagis. Han som stormtrivs där!
Det är fortfarande lite oklarheter kring vilken avdelning Leo ska gå på till hösten. Om det bli småbarns- eller mellanbarnsavdelningen. Men vi måste ju åka dit och hämta alla grejer så vi skulle få veta då.

Nu har jag en helt sjuk hemlängtan!!! Vilken turatt vi åker imorgon. Sen stannar jag och Leo några extra dagar och myser med mamma (eftersom pappa och markus jobbar). Det ska bli härligt!!!

Nu ska jag göra någon nytta. Leo sover än (!) Fast då har han varit gode så tjorvig i natt... Men det får man vara när man är sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0