great news


Idag har det varit fullt upp, känns det som.

Morgonen började 05.22 (jag var väl i säng efter 1 nångång).Jag blängde på markus och frågade om det var han som hade väckt näktergalen. Men tydligen inte! Iaf så låg vi kvar i sängen och kollade på bompa (när det började) och sedan gjorde vi välling och förflyttade oss till soffan där jag hamnade i ett riktigt soffkoma. Vid niotiden, i takt med att Leo rivit halva inredningen vaknade även jag till liv efter några kaffekoppar.
Lite senare under dagen kom lille Alfred över och lekte med mig och Leo medan hans föräldrar ägnade sig åt viktiga grejer :-) Det var iaf jätte kul och vi hoppas på att få rå om Alfred någon mer gång snart!!!

Sen mötte vi upp pappa på dagis och hade utveckligssamtal. Det gick jättebra! Jag trivs verkligen med Leos förskola, hela verksamheten och personalen. Dom är guld!

Vi har även fått, förhoppningsvis, goda nyheter och kanske är det något jag kan dela med mig av inom en snar framtid. Tiden får utvisa. Vi håller alla tummar och tår!!

Nu ska jag surfa vidare. Blir en tidig kväll ikväll, imorgon cyklar vi till Tuna och spenderar dagen med Geka och Alfie :-)

Kommentarer
Postat av: Lea

det gör jag med för som jag ser på saken i alla fall;P

2010-06-18 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0