Såklart


Vi fortsätter den här trenden, eller hur?

Jo, herregud. Lilla Leo Lampinen har nu några dagar i rad vaknat före 05. Det här är alltså mitt i natten. Vet ni vad han säger? Bompa. Han ska se bompa. Samma visa imorse... Han surrade om Bompa och jag fick förklara att bompa sover. Så då slog han på tvn själv och hamnade framför Dr Phil. Det gick det med.... i väntan på Bompa. Det bästa han vet just nu är, I drömmarnas trädgård. Han sitter och skrattar, klappar händerna och förklarar för mig vad som händer.
Denna morgon så åkte mamman till jobbet och pappan låg kvar i sängen, och halvsov. Vad gör våran son, våran lilla konstnär. Jo, han hittar sig en bläckpenna och börjat utöva sin talang. På väggen. I sovrummet. På fondväggen av alla väggar. Som för det första är tapetserad på bredden och för det andra var sviiiiiindyr. Hans konst går verkligen inte att missa. Han har målat på bra. Det var just det han sa när han väckte sin far "mååååna". Och så kluddrade han lite till. Suveränt. Vi har visning i morgon. Jag undrar just om det ser knasigt ut att hänga upp en affisch eller en tavla..... eller kanske ett skyke? Inte verkar det väl misstänksamt....

Efter jag slutat jobba åkte vi hem och firade pappa som fyllde år. Det bjöds på middag och tårta. Svin gott!!
Nu ska jag däremot hoppa i duschen och sen gå och lägga mig.





Kommentarer
Postat av: Angelika

Kul när du bloggar igen ;-)

Leo låter ju exakt som Alfred. Ska se Bompa och älskar i drömmarnas trädgård, och för att inte tala om att måla på tapeten, haha! dessa ungdomar!! ;-P



PUSS

2010-06-10 @ 10:33:39
URL: http://crazyangie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0