dödsångest


Alltså helt seriöst. I natt har jag vaknat av en.... obehaglig... känsla i magen. Eller just under revbenen. Vid halv sex var smärtan så jävla påtaglig att jag i krypande ställning tog mig till soffan. Det var ungefär i det här läget som jag övervägde om något organ brustit och jag skulle gå en mycket smärtsam, långsam död till mötes. Det var så jävla obehagligt.. Det kändes som att någon karvade i mig... Hela tiden. Det blev bara mer och mer påtagligt om jag andades... Efter 300 värktabletter så avtog det sakta, sakta.

Nåja, jag överlevde. Det är ju huvudsaken iaf.

Igår var jag och Leo som sagt på stan en sväng, jag skulle ägna mig åt lite välförtjänt shopping åt mig själv. Det blev väl inte riktigt så. Istället fick Leo polisbilen, som jag fick 10% på bara sådär ;-)
Sen fick han sig en ny tröja och ett par nya jeans från pop. Det var mer eller mindre välbehövligt eftersom i princip alla hans plagg befinner sig i tvättkorgen. Vem orkar tvätta när man kan köpa nytt?
Det var MIN shopping ;-) Ska göra ett nytt försök att hitta mig nånting till på lördag.

Min lasagne har precis blivit klar, så nu ska jag göra mig i ordning och börja åka mot jobbet.

Ha en trevlig dag!



Kommentarer
Postat av: Angelika

Har du gjort Lasagne nu på morgonen? Då är du fan inte klok quinna :P jag som tyckte jag varit flitig haha..



Fint att det blev polisbilen, Leo är nog nöjd!

yes då var det bokat och jepps hör av mig ang tid osv :-)



Ha en bra dag sweet!

2010-03-16 @ 09:37:16
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Menar du att du hade så ont att du trodde du skulle dö... det där måste du ju kolla upp!!! Tag mamma i handen och så går ni tillsammans och kollar upp era smärtor! Jag blir orolig!!

Kram

2010-03-16 @ 20:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0