Effektiv


Det har varit en bra dag på jobbet och jag smet lite tidigare... för att få vänta på bussen ute i kylan i nästan 20 minuter. Iaf så hämtade jag en mycket gladare kille på dagis idag. Igår var han i princip arg från det att jag hämtade honom till det han gick och la sig.
Iaf så tog vi (ja, Leo gick själv en bit) en promenad hem. Vi var hemma strax baki sex. Jag värmde upp lasagne till sonen och åt en kaffekopp till middag själv. När pojken var utfodrad tog vi tag i städningen.
Efter att ha dammtorkat och dammsugit lägenheten och skurat sovrummet tog vi en paus och Leo fick sitt kvällfika därefter åkte han i säng. Jag intog en till kaffekopp och avslutade städningen med att skura resten av lägenheten. Det är sådana här gånger jag glädjs över att ha en liten bostadsrätt på ynka 60 kvadratmeter. Vid städning.

Nu ska jag mysa lite med min karln innan jag ska ställa klockan och slå igen mina två blå. Två arbetsdagar kvar innan helg, SÅ efterlängtad! Imorgon åker jag dock till min frissa direkt efter jobbet, välbehövligt om nått!!

God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0