...................


En lite uns av lättnad såhär på måndagmorgonen. Ångesten och nervositeten är fortfarande kvar... Men det känns ändå rätt, och bra. Jag hoppas jag har bättre lycka imorgon.
Äntligen har jag tagit tag i något som framkallar ångest. Något som jag bara stängde av och hoppades skulle försvinna. Att allt skulle bli bra, bara tiden gick. Fast det blev det ju inte.

Magkänslan säger att allt kommer ordna sig.... Jag hoppas det sägs något liknande imorgon. Att förtvivlan byter skepnad till hopp.

Det kommer bli bra. Det bara är så.


Nu ska jag mysa ner med min karl i sängen och mysa med mina killar. Sen ska jag åka iväg och jobba!

Kommentarer
Postat av: Stina

Men vad är det Lina?

Det är ju nästan så jag blir riktigt orolig!

2010-03-22 @ 14:05:56
URL: http://lillstinas.blogg.se/
Postat av: Kiiiiiim

Vad är det som har hänt min vän?

2010-03-27 @ 08:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0