Frånvaro


Trots att blogginläggen lyser med sin frånvaro har jag inte alls haft fullt upp. Nä. Jag har bara arbetat måndag och fredag den här veckan. Så vad har jag gjort? Städat? Nä. Dammråttorna lyser INTE med sin frånvaro. Utan dom trivs, mår och växer i hörnen. Men jag ids inte. Jag skiter i det. Jag tar det efter helgen tänker jag. Man blir fan slö av att gå hemma...

Markus har klivit på sin 36 timmars helg. Så jag gör allt i min makt för att hålla ungen någorlunda tyst. Det går sådär. Igårkväll hade vi Stina och Tuva över på en middag och lite fredagsmys. Det var härligt!

Idag vaknade Leo före pappan i huset kommit hem = Skandal! Men, det är ju bara att gilla läget. Så enkelt äre. Min kaffekvot är redan uppe i 7 st koppar. Leo ligger och sover med far sin. Under tiden har jag roat mig med att betala dom sista räkningarna. När Leo vaknar ska han få lunch, sen ska vi springa ner på stan en sväng. Sen ska vi ta bussen över till Angelika och Alfred och hålla dom sällskap resten av dagen. Det blir mys!!!
Det är så roligt att grabbarna leker så bra, så pass bra att jag och Geka kan sitta i lugn och ro, snacka skit och pimpla kaffe. Dom roar sig själva så bra.

Nu ska sätta på mig ett ansikte och kickstarta dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0