Orättvist


Livet rullar på och jag och markus turas om att vabba, nja så känns det iaf. Förra veckan hade Leo magsjuka och sket 17 (!) gånger på EN dag. Efter en massa majsvälling, vätskeersättning och potatis med smör hämtade han sig och fick vara på dagis¨på fredag. Igår när vi hämtade hem honom var han både snorig och hostig. Det har under natten förvandlats till feber, förkylning och en hosta from hell som har hållt oss båda vaken med jämna mellanrum under natten. Så han fick bli hemma med mamma idag. Det känns så grymt orättvist... Stackars min lilleman. Jag hoppas han snart är på fötterna igen.

Annars rullar livet på som vanligt. Det gället att ta vara på de dagar vi alla tre är lediga. Helgen har spenderats i byn. Alla syskon var där och vi åkte skoter och grillade. Leo skrek som en stucken gris hela utevistelsen egentligen och sov som en stock i kälken under skoterfärderna. Han är lite för liten för att uppskatta att sitta runt en eld och grilla.


Nu hade jag tänkt ta tag i hemmets förfall i väntan på att Leo vaknar!


Kommentarer
Postat av: Milo

Det låter precis som vi har haft det med Ofelia sen hon började på dagis! Sjukdom på sjukdom! Man tycker så synd om dom. :( Speciellt magsjuka och hosta är jobbigt!

2010-03-09 @ 09:55:30
URL: http://miilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0