Over


Nu har arbetshelgen nått sitt slut, lovely!
Imorgon är jag ledig och ska ta med barn och faster C på stan för lite välförtjänt shopping:-)

Dagen började helt underbart då Leo beslutade sig för att ta sovmorgon till efter 7. Vi steg upp och han hjälpt mig med att diska. Sen hjälpte han mig med att dammsuga. Han går framför och håller i. När han inte gör det, så sitter han på dammsugaren och "brummar". Eller så är han jävlig och stänger av eller drar ur sladden. Det tog ungefär dubbelt så lång tid som vanligt.
Han har varit på strålande humör hela morgonen.

Måste bara berätta att det är så häftigt att han har börjat göra saker på låtsas. Till exempel så tvättar han händerna i sitt kök under kranen och gör ljud för att illustrera en vattenstråle. Idag så drog vi ut köket och använde det som en kiosk. Jag gav honom en låtsas bulla som han, döm till min förvåning, låtsades äta. Jag blev så paff... Och så där fortsatte vi. Och han gav mig en låtsas kaka. Helt sjukt vilken fantasi dom har trots att dom är så små.

Nå, nu ska jag surfa vidare innan jag sluter min två blå!



Kommentarer
Postat av: Josefine

halo..såg att du shoppar på Hafva. tittat på baksidan av ditt kvantum kvitto? då har du en rabatt kupong på 20 % på Hafva där;)

2010-03-15 @ 10:53:00
URL: http://emjowa.blogg.se/
Postat av: Angelika

Nu är jag sugen att få höra och se vad som köptes idag!! :-) och sen btw helgen som vi surrade om. Robert ska fara med vince och se rally på söndag, så då kanske jag o alfred får komma och våldgästa er?? Säger detta i goood tid så du inte hinner planera annat, hehehe :P



Nä Pöss och Godnatt!

2010-03-15 @ 21:54:33
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0