helg


Min beryktade sovmorgon. Det gick sådär. Leo hängde och klängde och skrek att jag skulle komma på morgonen, eftersom det oftast är jag som kliver upp. Pappan i hushållet var död, så jag tänkte skona honom och kliva upp innan jag tog mitt förnuft tillfånga. Efter många om och men klev dom upp och kollad bompa. Sen kommer Leo inspringande och berättar att det snöar :-) Helt galen!
Sen vaknade jag igen då dom började göra sig i ordning för dagis. Nåja, jag låg iaf i sängen till 8.15 iaf.
Leos sista dag på Hägerns förskola idag. Det är med sorg i hjärtat! På måndag ska han och pappa skolas in på det nya dagist. Det går förhoppningsvis strålande!!!

Just nu sitter och och inväntar karln som ska komma med frukost. Sen ska jag städa här för sista gången, innan flyttstädningen då förstås. Och även börja packa ner allt vi kan klara oss utan.

Två arbetskvällar kvar till helg. Då ska jag och Leo åka hem till mormor och morfar och mysa!! Dessutom har jag lyckats lura hit tantemma från vildmarkerna. Så det blir ju strålande :-)






Kommentarer
Postat av: emma

Vi hade en mycket trevlig dag och kväll igår :)

2010-10-17 @ 10:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0