Tröttmössa


Vi fick nyklarna till lägenheten redan i fredags och hann flytta in allt innan markus åkte på nattjobb. Idag är det till och med rätt beboeligt här hemma :-)
Fyfan vad fin lägenheten är. Här ska jag bo för resten av livet... typ. Trivs iaf ruskigt bra!
Inskolningen på Leos nya dagis har gått super, han stortrivs verkligen. Likaså vi! Känns grymt bra.:-)
Óch vilket lyx att ha dagis ett stenkast hemifrån.

Idag kommer mamma & pappa hit. Mamma ska sova över till imorgon. Mys :-)

Har varit hemma med Leo i fyra dagar och under dessa har han varit blöjfri. Det första han säger på morgonen är att vi ska ta bort blöjan och sätta på kallingar. Och han är verkligen jätteduktig på att säga till. Storkillen!!

Vaknade när markus kom från jobbet imorse och kunde verkligen inte somna om.Så jag slet upp Leo, som dock somnade om, i min famn. Det händer verkligen aldrig!! Morgonmys på hög nivå. Vi har tända ljus och nu ska vi stöka fram frukost!!


Kommentarer
Postat av: Angelika

Fast Leo har väl alltid varit bra på att gå på pottan? :) Annat är det med alfred som totalt vägrat. Nu går han på vanliga toaletten som om han aldrig gjort annat. Man blir så glad, trodde aldrig han skulle sluta med blöja haha..



Vi måste komma och titta hur ni bor. kanske till veckan om ni är lediga/hemma/vill ha besök?

2010-10-24 @ 10:41:00
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se
Postat av: Angelika

Ja visst var det lite gulligt, du skulle ha hört hur han skrattade, så nog kan jag ge mig fasiken på att Leo var inblandad i drömmen ;-) Igår fick jag heta Lina, han döpte om oss alla och jag fick heta som dig :-)



Jo men senadrag kallar vi det också, men detta var KRAMP, sendrag är lite mildare haha.. Nåväl, icket skönt iaf..

2010-11-09 @ 09:06:46
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna Skattberg

Nu har jag tragit igång en dagens blogg tävling, kolla in på min blogg och anmäl dig(:



Kram Hanna.

2011-01-16 @ 14:22:10
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0