fullt upp


Att vara ledig mitt i veckan är inte så tokigt. Iaf inte när andra är lediga.
Igår cyklade jag, geka och barnen iväg på Leos lekland. Efter ett tag kom även Stina och Tuva dit! Vi satt och surrade, drack kaffe och fikade medan barnen roade sig. Det gick verkligen skit bra!! Dom hade så himla kul. Och trött var Leo, han ville ha välling och gå och sova redan vid 17, han fick dock vänta till 18,30 :-)
Nu på morgonen har vi hunnit vara iväg och handla. Leo ligger precis och sover. Ska precis till att snöra ihop en matsäck. För dagen ska nämligen spenderas ute i skog och natur med Geka och Alfred! Jag tror det kommer bli succe!!

Nu ska jag lägga på ett kol!! Vi hörs senare. Jag lovar att komma ihåg kameran idag ;-)


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-11 @ 20:29:05
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0